דף הבית » כללי » כתר זירקוניה – חיוך נוצץ ומרשים

כתר זירקוניה – חיוך נוצץ ומרשים

כתר זירקוניה

כתרים דנטליים זירקוניה הם סוג של שיקום שיניים המשמש לשיפור המראה והתפקוד של שן פגומה או רקובה. כתרים אלו עשויים זירקוניה, חומר קרמי חזק שהוא גם עמיד וגם אסתטי. כתר זירקוניה מציע מספר יתרונות על פני כתרים מסורתיים מבוססי מתכת, כולל חוזק משופר, אסתטיקה טובה יותר ותאימות ביולוגית. בנוסף, הם פחות מועדים להכתמה מאשר סוגים אחרים של כתרים וניתן להתאים אותם לצבע השיניים הטבעיות שלך למראה טבעי עוד יותר. עם כל היתרונות הללו, אין זה פלא מדוע כתרי שיניים זירקוניה הופכים פופולריים יותר ויותר ברפואת שיניים כיום.

מהו כתר זירקוניה לשיניים ומה היתרונות שלו? 

כתר זירקוניה הוא סוג של תותב המשמש להחלפת שיניים חסרות או לתיקון שיניים שניזוקו. הכתרים עשויים מחומר חזק ועמיד המכונה זירקוניה שהוא תואם ביולוגי ועמיד בפני כתמים ובלאי. כתרי זירקוניה מציעים יתרונות רבים על פני כתרים מסורתיים מבוססי מתכת, כגון אסתטיקה משופרת, חוזק ועמידות טובים יותר ונוחות רבה יותר. ניתן להשתמש בהם גם במקרים בהם כתרים על בסיס מתכת עשויים שלא להתאים עקב אלרגיות או חששות לגבי מראה השיקום. 

כתר זירקוניה בהתאמה אישית לכל מטופל/ת

ניתן לייצר כתר זירקוניה בצורות, גדלים וצבעים שונים המדמים באופן הדוק את המראה של מבנה השיניים הטבעי. הם חזקים יותר מכתרים מבוססי מתכת, בשל יחס החוזק-משקל הגבוה והיציבות ביישומי נושאות עומס. בשל התאימות הביולוגית של החומר, הוא אינו גורם לתגובות אלרגיות או דחייה על ידי רקמת העצם מה שמאפשר מיקום ושימור קל במהלך תקופת ההחלמה. לזירקוניה יש גם עמידות בפני שחיקה משופרת, כמו גם עמידות מוגברת על פני חומרים מסורתיים מבוססי מתכת. רוצים לדעת עוד לגבי כתר זירקוניה ואיך הוא ישפר לך את החיוך? קרא עוד לקבלת המידע הרלוונטי.

כמה זמן מחזיקים כתרי זירקוניה בשיניים? 

סוג זה של כתרים נחשבים לבחירה פופולרית עבור כתרים דנטליים בשל חוזקם ועמידותם. הם יכולים להחזיק מעמד עד 15 שנים או יותר על גבי השיניים, תלוי ברמת המקצועיות של הרופא המומחה שביצע את ההליך ובמידת הטיפול בכתרים. בדיקות סדירות אצל רופא השיניים שלכם חיוניות כדי להבטיח שכתרי הזירקוניה שלכם יישארו במצב תקין. עם טיפול נאות, אתם יכולים לצפות שהם יחזיקו מעמד אפילו יותר מ-15 שנים ויעניקו לכם חיוך נוצץ לטווח הארוך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן