דף הבית » כללי » מסחר בזהב בבורסה – כל מה שאתה צריך לדעת

מסחר בזהב בבורסה – כל מה שאתה צריך לדעת

מסחר בזהב בבורסה

זהב נסחר בבורסה כבר זמן מה. הוא נסחר על ידי משקיעים, בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים.

מסחר בזהב בבורסה הוא סוג של מסחר בסחורות המאפשר למשקיעים לקנות ולמכור זהב. הוא אינו מגובה על ידי אף ממשלה או בנק מרכזי, אלא במקום זאת הוא נסחר בבורסות או בשווקים ללא מרשם. משקיעים יכולים לסחור בחוזים עתידיים על זהב, שהם הסכמים לקנייה או מכירה של נכס במחיר מסוים בעתיד, וכן בחוזי אופציות, המקנים להם את הזכות לקנות או למכור נכס במחיר שנקבע מראש במהלך תקופה מסגרת זמן מוגדרת.

מחיר הזהב נקבע לפי ההיצע והביקוש למתכת. הוא מושפע גם מאירועים גיאופוליטיים, כמו מלחמות, אסונות טבע או שינויים במדיניות הממשלה.

איך סוחרים בזהב

מסחר בזהב הוא דרך מצוינת להרוויח כסף. זו גם דרך מצוינת לגוון את תיק ההשקעות שלך. מסחר בזהב יכול להיות רווחי מאוד אם אתה יודע מה אתה עושה.

הצעד הראשון הוא לברר כמה זהב שווה היום ואיזה סוג של זהב אתה רוצה לסחור. אתה יכול למצוא מידע זה באינטרנט או על ידי שיחה עם ברוקר המתמחה במסחר בזהב.

לאחר מכן, אתה צריך להחליט כמה מהכסף שלך אתה רוצה להשקיע במסחר ובאיזה נקודת מחיר אתה רוצה למכור אותו. לאחר שהוחלט על שתי הנקודות הללו, מציאת קונה למסחר שלך לא אמורה להיות קשה מכיוון שיש קונים רבים שמחפשים אנשים כמוך שיש להם גישה לסוגים אלה של עסקאות. .

מסחר בזהב בשוק אפשרי בשווקים שונים. מחיר הזהב משתנה ללא הרף וניתן לסחור בו בכל שעה ביום או בלילה. ישנן פלטפורמות מסחר רבות שבהן אתה יכול לסחור עם סוחרים אחרים ברחבי העולם, כגון פורקס, BullionVault או GoldMoney.

מה ההבדל בין עוסק למשקיע?

משקיע קונה זהב כהשקעה לטווח ארוך. סוחר, לעומת זאת, משתתף בשוק הספוט כדי למכור במהירות זהב. או לקנות זהב. משקיע משלם פרמיה על מחיר השוק, בעוד שסוחר פשוט נסחר בשער הרגיל. משקיע קונה זהב כהשקעה לטווח ארוך. סוחר, לעומת זאת, משתתף בשוק הספוט כדי למכור במהירות זהב או לקנות זהב. משקיע משלם פרמיה על מחיר השוק, בעוד שסוחר פשוט נסחר בשער הרגיל.

תעודת סל זהב

תעודת סל זהב היא סוג של קרן נסחרת בבורסה שנועדה לעקוב אחר מחיר הזהב. אחד היתרונות של סוג זה של תעודות סל הוא שהיא מציעה למשקיעים דרך קלה יותר להשקיע בזהב ללא צורך בקניית זהב פיזי.

ניתן לקנות ולמכור את תעודת סל הזהב בדיוק כמו כל נייר ערך אחר בבורסה. משקיעים יכולים לקנות כמה או מעט שהם רוצים ולמכור מתי שהם רוצים. החיסרון היחיד הוא שהמחיר תמיד יהיה מעט גבוה יותר ממה שהייתם מקבלים אם הייתם רוכשים זהב פיזי מכיוון שיש עלויות הקשורות לניהול עסק כמו תשלום לעובדים, שכר דירה, שירותים וכו’.

תעודות סל זהב אינן מבוטחות על ידי ה-FDIC ואינן חשבון חיסכון או תקליטור.

להסיק:

מסחר בזהב בבורסה היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר להשקעה בזהב.

הסיבה לכך היא שהמסחר בבורסה הוא הרבה יותר נזיל מקניית זהב פיזי, שעלול להיות קשה לאחסן ולהוביל.

עם זאת, המסחר בבורסה אינו חף מסיכונים. לדוגמה, אם סוחר קונה מניות בחברה ואז מגלה שאין לה פוטנציאל רב כפי שחשבו במקור, הוא עלול להפסיד את כל כספו.

מסחר בזהב בבורסה מצריך מהסוחרים מספיק ידע על איך זה עובד, כדי שיוכלו לבצע עסקאות רווחיות.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן