דף הבית » מדריך זהב לבן » כמה זהב? – מחירים לגרם זהב לבן ולכל סוגי הזהב

כמה זהב? – מחירים לגרם זהב לבן ולכל סוגי הזהב

מה המחיר של גרם זהב לבן כל סוגי הזהב לגרם

המחיר של גרם זהב תמיד משתנה. זה תלוי בסוג ובאיכות של הזהב, במשקלו ובטוהר שלו.

קשה לקבל מחיר מדויק לגרם של זהב לבן. אך באופן כללי, המחיר נע בין 20 ל-300 דולר לגרם בהתאם לסוג ואיכות הזהב. והטוהר שלה. והמחיר ישתנה בהתאם לעונה וליום.

יש ימים שייצור הזהב הוא גבוה, ולכן לגרם של זהב לבן יש מחיר נמוך יותר. בימים אחרים, הייצור נמוך ולגרם זהב מחירים גבוהים מהממוצע. ובפעמים אחרות, המחיר הוא גבוה או נמוך (תלוי בהיצע וביקוש). בהתאם למחיר של סחורות אחרות. זהב לבן מוגדר לפי משקל ליחידת נפח. המונח משמש לרוב להתייחסות לזהב צהוב ו/או לזהב לבן, אך כל סוג של תכשיט עשוי זהב טהור שמשקלו דומה למתכת יקרה (1 גרם = 0.0027 אונקיות טרויה) עשוי להיקרא “לבן”.

חירו של גרם זהב לבן רגיש מאוד לסוג וכמות הזהב המשמשים בו. אם גרם של זהב לבן עשוי מגרם אחד של זהב צהוב, המחיר יהיה נמוך יותר מאשר אם הוא היה עשוי מגרם אחד של זהב לבן. וגרם של זהב צהוב. במקרה הראשון, ההפרש באחוזים ידוע בתור יחס המחיר. חשוב לציין כי ישנן שתי דרכים שונות לבנות יחס מחיר: ביחס למחירי זהב מסוגו ולסוגי מוצרים אחרים. ניתן להבחין בין שתי הצורות על ידי זיהוי ההבדלים ביניהן מבחינת משקל או מספר אונקיות.

מחיר אונקיית זהב

זהב הוא אחד הסחורות היקרים ביותר בעולם. זוהי מתכת יקרה ששימשה ככסף במשך אלפי שנים. בעבר היה יקר מאוד לקנות זהב והיה קשה לשנעו מסביב לעולם.

עם זאת, במהלך השנים, עם ההתקדמות הטכנולוגית, מחירי הזהב ירדו באופן דרמטי. כיום ניתן לקנות אונקיית זהב בפחות מ-1,000 דולר (USD). המשמעות היא שגם אם אינכם מסוגלים להרשות לעצמכם אונקיית זהב במהלך חייכם, עדיין תוכלו ליהנות מהיתרונות שלו כמו הגנה מפני אינפלציה ומטבע יציב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן