דף הבית » מידע מקצועי » סוגי זהב לבן: מה עדיף?

סוגי זהב לבן: מה עדיף?

סוגי זהב לטכשיטים

ישנם שלושה סוגים של זהב – צהוב, לבן ואדום. על מנת לעצב שרשרת או עגילים יש להכיר את המאפיינים של כל סוג של זהב. . ישנם מספר קווים מנחים שיכולים לעזור לך לבחור את סוג הזהב הנכון. הנה כמה מהם:

הזהב הצהוב הוא אחד מסוגי הזהב החשובים ביותר. זה ידוע גם בשם לבן או לבן בהיר. הצבע הצהוב מקל על התחקות אחר התכשיט, אינו גורם להם לבלוט בין שאר הצבעים והופך אותם למתאים יותר לפלטה משתמשים בצבעים שונים. עם זאת, קשה לדעת איזה סוג של זהב צהוב יש לך עד שאתה רואה את הצבע בתכשיט. רוב חנויות התכשיטים יגידו שהם זהב לבן אלא אם כן הם באמת זהב צהוב או ירוק. פני השטח של חתיכת זהב צהוב חייבים להיות חלקים או פחות מהמשטח שעליו הוחלו צבעים אחרים. חתיכה עם צבע מיוחד. אם היצירה היא זהב לבן, אך יש לה משטח לא טהור הנותן רושם של ברק צהוב וססגוני, ככל הנראה מדובר בחתיכת זהב צהוב.

זהב לבן – או זהב בצבע כסף – הוא הסוג הנפוץ ביותר של תכשיטי זהב צהוב ולבן. זה זמין בדרך כלל בגיליונות בעובי של 2 עד 3 מ”מ ו רוחב 2 עד 3 מ”מ. יצירה עם צבע מיוחד. אם היצירה היא זהב לבן, אך בעלת משטח לא טהור הנותן רושם של ברק צהוב וססגוני, ככל הנראה מדובר בחתיכת זהב צהוב. זהב לבן – או זהב בצבע כסף – הוא הסוג הנפוץ ביותר של תכשיטי זהב צהוב ולבן. זה זמין בדרך כלל ב מחיר נמוך מערך הזהב של החומר. תכשיטי כסף בצבע זהב – תכשיטי זהב מסוג זה מורכבים מתערובת של צבע לבן, צהוב וירוק. קישור זה מציג תמונות הקשורות ל”זהב” בגוונים או גימורים שונים עם חלקים שקופים ועיצובים כהים: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gold_jewelry קישור ל”תכשיטי זהב” בויקיפדיה אלמנטים של זהב:

איך נוצר זהב

זהב הוא יסוד שנמצא בכדור הארץ. הוא משמש גם בתכשיטים, אלקטרוניקה וטכנולוגיות אחרות. לזהב יש היסטוריה ארוכה של שימוש כמתכת יקרה.

קראט זהב מחיר

מחיר הזהב קראט הוא מחיר הזהב במונחים של קראט.

הדרך הנפוצה ביותר למדידת מחיר הזהב היא משקל. עם זאת, ישנן דרכים רבות אחרות למדידת מחיר הזהב. דרך אחת היא לפי משקל הקראט שלו. נעשה בו שימוש בשווקים שונים מאז ימי מצרים העתיקה ויוון. זהב נמדד במשקל הקראט שלו, שיש לו ערך גדול בהשוואה למשקלים אחרים כמו גרם או אונקיות.

זהב אדום

זהב אדום הוא אוצר שניתן למצוא במקומות הכי לא סבירים. זוהי חתיכת מתכת מבריקה שהומסה ושוכללה למתכת בעלת ערך רב. מתכת זו נקראת זהב אדום מכיוון שיש לה צבע עז שכמעט בלתי אפשרי לעמוד בפניה.

זהב ורוד

הרוז גולד הוא צבע אלגנטי ונשי ששימש בתכשיטים מאז הרנסנס. זהו צבע שגורם לאדם להיראות כאילו הם זוהרים מאושר. זהב הוורד הוא צבע יפהפה, אך ניתן להשתמש בו גם כדי ליצור מצבי רוח של מלנכוליה ועצב.

זהב 24 קראט

זהב הוא מתכת בעלת ערך גבוה מאוד והיא אחת הסחורות היקרים ביותר בעולם. זהו גם חומר חשוב לתכשיטים, שעונים והתקנים מכניים אחרים. בחלק זה, נדון בזהב 24 קראט. . זהו התקן שיש לרוב המדינות, כולל ארצות הברית ומדינות רבות באירופה. זוהי גם אחת המתכות היקרות ביותר. זה עולה בין 500 ל-10,000 דולר לאונקיה לקנות זהב 24 קראט בשווי מטבעות זהב על משקל עצמו. ישנן שלוש דרגות שונות של זהב 24 קראט. הראשון נקרא האיכות המשובחת, כלומר זהב טהור ואינו מכיל זיהומים. הדרגה זהב 24 קראט קרוב מאוד לאיכות המשובחת, אך החלקים שפחות מזה אינם שווים את משקל תכולתם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן