דף הבית » מידע מקצועי » הסוגים הנפוצים ביותר של שרשראות זהב

הסוגים הנפוצים ביותר של שרשראות זהב

סוגי שרשראות זהב

שרשראות זהב הן הסוג הנפוץ ביותר של תכשיטים. הם עשויים מזהב, שהוא מתכת רכה שהיא בעלת ערך רב וקשה להשגה. . הם עשויים בדרך כלל מזהב 18 קראט או 14 קראט. גודל נפוץ לשרשראות זהב הוא 40 אינץ’ אורך, אם כי יש כמה שרשראות גדולות יותר זמינות. שרשרת קטנה יותר ידועה לפעמים בשם “מיקרו-שרשרת”.

בעבר, תכשיטי נשים היו עשויים לעתים קרובות מזהב ונודעו כ”מוזהבים”. המונח “זהב pl ated” שימשה לתיאור שרשרת עשויה זהב 18 קראט. זהב מכונה לפעמים גם “צבע זהב”. שרשראות זהב זמינות בצורות רבות, כולל מרובעות ומלבניות. ניתן לכופף אותן, לעוות אותן וללולאות למען אבטחה נוספת או להציג. לשרשראות מטילי זהב תכונות דומות לשרשרת זהב אך לרוב אינן עשויות מזהב. במקום זאת

אנו יכולים לומר כי שרשראות זהב הן הסוג הנפוץ ביותר של תכשיטי זהב. שרשראות זהב עשויות ממתכות שונות, מה שמבדיל אותן מאוד זו מזו. כיום, קיים מגוון עצום של שרשראות זהב. לכל אחד יש מטרה ושימושים משלו.

שרשרת זהב 14 קראט מחיר

המחיר משתנה מדי יום וחשוב לנו להבין מה זה אומר עבורנו.מחירה של שרשרת זהב 14 קראט עולה בקצב מדאיג. זה היה בסביבות 10,000 $ ב-2009 ועכשיו הוא בסביבות 20,000 $.

שרשרת זהב לגבר

שרשרת הזהב היא חפץ יקר שלעיתים קרובות עונדים גברים. זהו סמל סטטוס ויש לו גם משמעות סמלית.

ניתן לענוד את שרשרת הזהב על ידי גברים או נשים. הנשים בדרך כלל לובשות את זה כדרך להראות את היופי והנשיות שלהן בעוד שהגברים בדרך כלל לובשים את זה כדי להראות את העושר והכוח שלהן. זה יכול לשמש כאביזר כדי להשלים את התלבושות שהם לובשים.

עגילי זהב

עגילי זהב, צורפים ועבודתם

עגילי זהב הם מתכת יקרה. אבל הם גם סמל של עושר ומעמד. עגילי זהב קיימים כבר אלפי שנים. הם שימשו כתכשיטי חתונה לפני הופעת העידן המודרני.

בימי קדם, זהב שימש לייצור תכשיטים כי זה היה כל כך יקר. עם זאת, אין ראיות לכך שלזהב היה שימוש מעשי בחיי היומיום או כל סוג של תעשייה עד שהגיע לאופנה בסוף המאה ה-19, אז הפך לאופנתי לענוד תכשיטי זהב. תכשיטי הזהב הראשונים בייצור המוני הופיעו כאשר הבריטים פתחו מפעל בבירמינגהם בשנת 1851. הם נקראו “תכשיטי המלכה”. השם Queen’s Jewels דבק מאז והוא

צמיד זהב לאישה

צמיד זהב הוא מתנה פופולרית מאוד לנשים. זו לא מתנה רגילה אבל היא מתנה מיוחדת. צמיד זהב יכול להיות לענוד על ידי כל אישה, ללא קשר לגילה ולמראה שלה.

צמיד הזהב נועד לגרום לנשים להרגיש מיוחדות ויפות, ויש לו משמעות מיוחדת לאדם שנותן אותו לאישה. הצמיד מסמל שהיא השיגה משהו בחיים וראוי להתייחס אליה בכבוד והערצה, מה שגורם לה להרגיש מושכת.

שרשרת לגבר

הצמיד הגברי הוא אחד האביזרים הפופולריים והמוכרים בעולם.

הוא הומצא על ידי תכשיטן גרמני, כריסטיאן הנן, בשנת 1894. הצמיד נענד במשך שנים על ידי גברים ונשים בכל הגילאים והתרבויות. זהו סמל של אלגנטיות, כוח, כוח ומעמד. עם זאת, זה גם נקשר עם קונוטציות שליליות רבות כגון: חמדנות, הונאה ועושר זמני. הצמיד עשוי ממטילי כסף או מתכות יקרות אחרות כגון זהב. החומר הנפוץ ביותר הוא זהב 18 קראט. ישנם סוגים שונים של צמידים העשויים מחומרים שונים ביניהם: ברונזה מצופה זהב, ברונזה מצופה כסף, נירוסטה, טיטניום וסגסוגות פלטינה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן