דף הבית » מדריך זהב לבן » סוגי זהב לבן: מקור, מחירים ושימוש

סוגי זהב לבן: מקור, מחירים ושימוש

סוגי זהב לבן

הזהב הלבן הוא סוג של זהב שנכרה מאז ימי קדם. זוהי הצורה היקרה ביותר של זהב והיא ידועה גם בשם “חוט הזהב”.

זהב לבן יכול לשמש ביישומים רבים ושונים כגון תכשיטים, מטבעות, שעונים וכן הלאה.

זהב לבן הוא מתכת יקרת ערך שניתן להפיק מהמכרות של דרום אפריקה, אוסטרליה וארגנטינה. זהב לבן ידוע גם בשם “המילוי”, מכיוון שהוא ממלא את המטריצה של מתכות אחרות כמו כסף או נחושת. ניתן למצוא אותו ביישומים רבים כגון תכשיטים, מטבעות, שעונים וכן הלאה.

זהב לבן הוא מונח המשמש לתיאור הזהב שמקורו בעפרות של סוג מסוים של מתכת. זה ידוע גם בשם “זהב”, “זהב לבן” או “זהב טהור”.

המונח זהב לבן נטבע על ידי הסופר הצרפתי ז’אן ז’אק רוסו בשנת 1750. המילה “זהב” שימשה לראשונה באנגלית על ידי ג’ון דריידן בשנת 1670. המילה “לבן” הגיעה מאוחר יותר ומתייחסת לצבע הזהב הטהור. , במקום הצבע שלו. המונח “זהב” בא מהלטינית gōrs, כלומר זהב זהוב או צהוב.

זהב לבן מחיר

מחיר הזהב עולה בהתמדה בשנים האחרונות. זה הוביל לספקולציות רבות. עם זאת, זה לא הגורם היחיד מאחורי עליית המחיר. הסיבה העיקרית לעלייה זו נובעת בעיקר מהגידול בביקוש מצד משקיעים וספקולנטים כאחד, המחפשים מקלט בטוח לאחסן את הונם. . מחיר הזהב עולה בשנים האחרונות בשל פריחת הביקוש הזו. הסיבה העיקרית לעלייה במחיר הזהב היא בעיקר בגלל הביקוש של משקיעים וספקולנטים. עלייה זו

בשנים האחרונות הוא נע בין 1,500 ל-2,500 דולר לאונקיה.

לפי בלומברג, סך הביקוש לזהב העולמי לשנת 2017 עלה ב-1.4 אחוזים בהשוואה לשנה והמספר הזה צפוי לעלות שוב ב-2018. עם זאת, יש סיכוי גדול שהוא יישאר בסביבות 1,950-2,000 דולר לאונקיה במשך זמן רב.

עגילים זהב לבן

עגילים הם אחד מפריטי התכשיטים הנפוצים ביותר שנשים עונדות. הם גם סמל לנשיות. עגילי זהב לבן באופנה כבר שנים רבות והפכו לסמל של אלגנטיות ותחכום. . הם לובשים לעתים קרובות באירועים רשמיים ומשמשים בדרך כלל כסמל למעמד. זהב לבן הוא מתכת יקרה שהיא עדינה מאוד וקשה לעבוד איתה. זה קיים די הרבה זמן, אבל רק בשנות ה-80 הזהב הלבן הפך פופולרי כחלופה לזהב צהוב או ורד.

המותג המפורסם ביותר בעולם הוא טיפאני. הם תמיד היו ידועים בעגילי הזהב הלבן שלהם. עגילים אלה הם סמל של אלגנטיות ותחכום. המותג ידוע גם בזכות המוצרים האיכותיים שלו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן