דף הבית » כללי » מטילי זהב – כל המידע הרלוונטי

מטילי זהב – כל המידע הרלוונטי

מטילי זהב

זהב מהווה נכס מקלט בטוח במשך מאות שנים, וזה ממשיך להיות כך גם היום. מטילי זהב קלים לאחסון, הובלה ומסחר. הם גם מספקים למשקיעים שליטה רבה יותר על ההשקעות שלהם מאשר השקעות אחרות מבוססות זהב כמו תעודות סל או קרנות נאמנות. מהם מטילי זהב ולמה כדאי להשקיע בהם? התשובות במאמר.

מהם מטילי זהב?

מטילי זהב זמינים בשלושה זני משקל ברורים – 1 אונקיה, 10 אונקיות וק”ג אחד. טוהר הזהב נקבע לפי מספר הקראט, כאשר כל מספר קראט מתאים לערך אחוז הממחיש עד כמה הזהב טהור. מטילי זהב הם אחת ההשקעות הפופולריות ביותר בשוק המתכות היקרות. הם דרך מצוינת לגוון את תיק ההשקעות שלכם ולהגן על העושר שלכם מפני אינפלציה. מטילי זהב מגיעים בגדלים ומשקלים שונים, הנעים בין 1 גרם ל-400 אונקיות. ערכו של מטיל זהב נקבע על פי משקלו, רמת הטוהר שלו ומחיר הספוט של הזהב ביום רכישתו. השקעה במטילי זהב יכולה להיות החלטה נבונה לאלו מכם אשר מחפש להתגונן מפני אי ודאות כלכלית או להגן על עושרכם עבור הדורות הבאים.

למה כדאי להשקיע דווקא במטילי זהב?

השקעה במטילי זהב נחשבת ליעילה משחר הימים. מטילי זהב הם נכסים מוחשיים שניתן לאחסן ולמכור בקלות, מה שהופך אותם לאפשרות השקעה אידיאלית למי שמחפש להתגונן מפני אינפלציה או אי ודאות כלכלית. מטילי זהב שימשו כמאגר ערך במשך מאות שנים, וערכם עלה בעקביות עם הזמן. השקעה במטילי זהב יכולה לספק לכם מקלט בטוח בזמנים סוערים, ובמקביל גם לספק לכם פוטנציאל להחזר משמעותי על ההשקעה שלכם לאורך זמן. איך זה עובד? היכנסו לאתר וורלד גולד שם כל המידע הרלוונטי ביותר מחכה לכם במקום אחד.

מה ההבדל בין מטילי זהב לאונקיית זהב?

השקעה בזהב יכולה להיות דרך מצוינת לגוון את תיק ההשקעות שלכם ולהגן על העושר שלכם מפני אינפלציה. אך בכל הנוגע להשקעה בזהב, קיימות מספר אפשרויות – החל מקניית זהב פיזי בצורת מטבעות או מיטילים, ועד להשקעה בתעודות ופריטים אחרים. אונקיה של זהב היא יחידת מדידה למתכת הטהורה עצמה. אונקיה אחת שווה ל-28.35 גרם, וגרם אחד שווה ל-0.03515 טרוי אונקיה, שזה בערך 24% יותר מאונקיה אחת. מטילי זהב עשויים בדרך כלל מ-100% זהב וכוללים רמת טוהר מסוימת – כמו 10k או 14k – בעוד שאונקיות עוברים תהליך טביעה כלשהו שמביא לרמות טוהר שונות, הנעות בין 90% ל-99%.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן