דף הבית » מדריך זהב » סוגי זהב מובחרים – מה הופך אותו לפרימיום?

סוגי זהב מובחרים – מה הופך אותו לפרימיום?

סוגי זהב מובחר

הרעיון של סוגי זהב מובחר קיים כבר זמן רב. הרעיון הוא שיש סוגים שונים של זהב ולכל סוג יש ערך משלו. זו הסיבה שבגללה יש לנו כל כך הרבה סוגים שונים של זהב.

סוגי פרימיום יוקרתיים יקרים יותר מעמיתיהם הנמוכים, אך הם גם מבוקשים מאוד על ידי הצרכנים מכיוון שהם מייצגים פריטי יוקרה שלא ניתן לקנות במקומות אחרים או בדרכים אחרות. . לעתים קרובות הם חלק מהסיבה לכך שמחירי תכשיטי זהב כה גבוהים.

מוצרי פרימיום: סוג של זהב יוקרתי הנמכר לרוב במחיר פרימיום ואינו מיועד לשימוש יומיומי. אלה נראים לעתים רחוקות מחוץ לתעשיית התכשיטים, וגם לא ידוע לי על עסקים כלשהם מוכר אותם. הזהב המשמש במוצרים אלו נקרא לרוב זהב טהור, כלומר יש בו כמות נמוכה מאוד של זיהומים כמו עופרת או מתכות אחרות.

מתכת יקרה: סוג של תכשיטים העשויים ממתכת יקרה כמו זהב, כסף, פלטינה ופלדיום. אלה נמכרים לעתים קרובות במחיר אחיד עבור משקלם בגרמים ו מוצעים למכירה חוזרת במחיר אחיד למשקלן במתכות יקרות אחרות .

איך נוצר זהב

הזהב הגיע מכדור הארץ.

זהב התגלה לראשונה בקרום כדור הארץ על ידי ד”ר הנרי קורט (1859-1938) וד”ר צ’ארלס פיאצ’י סמית’ (1861-1939). גילוי הזהב היה אירוע חשוב בהיסטוריה מכיוון שהוא הוביל לגידול עצום בעושר ושגשוג עבור אנשים רבים ברחבי העולם. הוא הביא עושר רב לאנשים רבים, כולל מלך ספרד שהשתמש בו לבניית הקתדרלה של סנטיאגו דה קומפוסטלה. ראש מנטה פרת’, ג’יימס פיצג’רלד (1860-1935) רשם פטנט על תהליך שאפשר לאנשים להפיק זהב מסלע ומעפרות. זו הייתה תקופה מאוד מרגשת כי זהב נמצא בכל חלקי העולם, כולל מטיילים באמריקה ובאפריקה. זהב שימש לבניית מבנים רבים באירופה, כולל ארמון ורסאי, שהוא אחד המבנים היפים בהיסטוריה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן