דף הבית » מידע מקצועי » סוגים נפוצים של ציפוי זהב

סוגים נפוצים של ציפוי זהב

סוגי ציפוי זהב

ציפוי זהב הוא תהליך הכולל הוספת זהב על פני המוצר. הוא משמש כדי לגרום למוצרים להיראות יקרים ואטרקטיביים יותר. . משטח מצופה נחושת יהיה רעיוני יותר וגם עמיד יותר. נחושת מציעה עמידות בפני קורוזיה גבוהה יותר מזהב. הסיבה לכך היא שהנחושת מציעה עמידות בפני השפעתה – ציפוי זהב הוא תהליך הכולל הוספת זהב לפני השטח של המוצר. הוא משמש כדי לגרום למוצרים להיראות יקרים ואטרקטיביים יותר. . משטח מצופה נחושת יהיה רעיוני יותר וגם עמיד יותר.

נחושת מציעה עמידות בפני קורוזיה גבוהה יותר מזהב. הסיבה לכך היא שנחושת מציעה עמידות להשפעות הקורוזיביות של מים, לכלוך וכימיקלים אחרים בשל נקודת ההתכה הנמוכה שלה. הוא עשוי מאותה מתכת כמו זהב, אך יש לו חומר כימי נוסף בשם אירידיום. כימיקל זה מתווסף לנחושת כדי לשפר את עמידותו בפני קורוזיה. כימיקל זה הוא שיוסיף ערך נוסף מכיוון שלא ניתן למצוא אותו באופן טבעי בטבע. ציפוי הנחושת גם נותן למוצר שלך מראה ייחודי וכן מעניק מגע מקצועי למוצר שלך.

ציפוי הוא כאשר זהב מומס באמצעות אמבט אלקטרוליטי המייצר מטענים כאלה של יוני זהב. ציפוי הוא כאשר זהב נמס באמצעות אמבט אלקטרוליטי המייצר מטענים כאלה של יוני זהב. ציפוי זהב יכול להתבצע בדרכים שונות הכוללות: משתנה בהתאם ליישום. לציפוי נחושת יש את אותן תכונות מועילות כמו לציפוי זהב, אבל יש כמה הבדלים כדי להבטיח שהמוצר ייראה טוב עם תכונות ויתרונות נוספים שנוספו לעיל

ציפוי זהב לתכשיטים ירושלים

העיר ירושלים ידועה בציפוי הזהב שלה. תעשיית ציפוי הזהב היא אחת התעשיות הוותיקות בעולם. ציפוי זהב הוא תהליך בו מניחים יריעות מתכת זו על גבי זו באופן שהמתכת בכל צד חופפת את הצד השני ולאחר מכן מלוטשת.

ציפוי זהב הוא צורת אמנות המשמשת להוספת נצנוץ וברק לתכשיטים. זוהי מלאכה מסורתית וקיימת כבר מאות שנים. כיום משתמשים בו לא רק בתכשיטים אלא גם בתחומים רבים אחרים בתעשייה כמו קישוט הבית, אביזרי אופנה, שעונים ועוד. רוב האנשים משתמשים בזהב גם כאמצעי ליצירת תכשיטים משובחים כמו טבעות, שרשראות ארוכות, עגילים וכדומה. אבל אם אתה חושב לייצר תכשיטי זהב משובח, עדיין עדיף ללכת על ציפוי זהב זול אך באיכות טובה בהשוואה לשימוש בציפוי זהב יוקרתי שנראה יקר יותר ממה שהוא באמת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן